ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال
سرخط خبرها

درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی: پرداخت معوقات در اسفند عملی شود

  • کد خبر: ۵۹۶۰۲
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
  • ۱
درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی: پرداخت معوقات در اسفند عملی شود
بازنشستگان سخت و زیان آور مشهدی می‌گویند: توقع داریم احکام جدید و پرداخت مابه التفاوت، در اسفند اجرایی شود. به فروردین‌ماه موکول نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، جمعی از بازنشستگان سخت و زیان آور مشهد از لزوم اجرای اصلاحات قبل از پایان سال گفتند. به گفته این بازنشستگان، باید به انتظار هشت ماهه بازنشستگان سخت و زیان آور قبل از پایان سال خاتمه داده شود.

 

این بازنشستگان می‌گویند: سابقه استحقاقی ما باید مانند بازنشستگان عادی مشمول همسان‌سازی شود و فرمول «چهار/سی ام» را کنار بگذارند؛ اما توقع ما این است حالا که رضایت مقامات سازمان جلب شده و این موضوع مصوب شده، قبل از پایان سال یعنی در همین اسفندماه به سرانجام برسد.

 

آنها می‌گویند: پرداخت مابه التفاوت این چندماه – از مرداد تا اسفند- نیز باید در همین ماه پایانی سال به بازنشستگان پرداخت شود تا بتوانند آن را به زخم زندگی بزنند؛ اصلاحات را به بعد سال موکول نکنند تا با افزایش مستمری‌ها یا دور جدید متناسب‌سازی، مخلوط نشود و احتمالاً حقی از بازنشسته‌ای ضایع نگردد.

 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
1
0
آخه وام به چه دردی میخوره وقتی نتونی پرداختش کنی ما تسلیهات واقعی میخوایم نه وام با بهره که تمام این وام هم در پرداختش در کانون بازنشسته ها پارتی بازیه ما از پس مخارج اندک زندگیمان هم بر نمیایم وام به چه دردی میخوره خوش بحال کمیته که رسمیت داره و بخاطر اون امتیازش از مستعمری بگیر بهتره وضعیت حقوق رو با این گرانی وحشتناک درست کنین ما از پس هیچ خرجی برنمیاییم زن سر پرست خانوار با بیماری و جوان بیکار با دو میلیون چکار بکنه چرا با وعده های پوچ میخواین ما رو سرگرم کنین ما چکار بکنیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->